فرماندار اسلام آبادغرب:

هنر بهترین ابزار برای نشان دادن جنایات منافقین است

«کرمی» گفت: هنر بهترین ابزار برای نشان دادن جنایات منافقین است و منافقین و دشمنان مردم ایران در اسلام آبادغرب و مرصاد جنایات وحشتناکی را رقم زدند و حتی بیمارستان شهر را با بچه‌ها به آتش کشیدند.
کد خبر: ۵۹۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ - 19May 2023

هنر بهترین ابزار برای نشان دادن جنایات منافقین استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «حمیدرضا کرمی» فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد، اظهار کرد: اسلام آبادغرب سعی کرده با حداقل امکانات میزبان خوبی برای هنرمندان مهمان باشد و جشنواره را به نحو احسن برگزار کند.

وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر مرصاد، گفت: هنر بهترین ابزار برای نشان دادن جنایات منافقین است و منافقین و دشمنان مردم ایران در اسلام آبادغرب و مرصاد جنایات وحشتناکی را رقم زدند و حتی بیمارستان شهر را با بچه‌ها به آتش کشیدند.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: هنرمندانی که با هنر خود مرصاد را گرامی می‌دارند بسیار قابل احترام هستند و ارزش زیادی برای آنان قائل هستیم.

کرمی گفت: هنرمندان صحنه‌های بسیار زیبایی را خلق کردند و ان‌شاءالله کسانی که مهمان اسلام آباد غرب بودند سفیران خوبی برای شهدا باشند.

جشنواره تئاتر ملی مرصاد نیازمند ثبت در تقویم اجرایی وزارت ارشاد

«جمال برفی» معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم  اظهار داشت: مرصاد نقطه عطفی است و نظام را از یک آزمون بزرگ بیرون آورد و خون‌ها ریخته شد تا کشور دچار بحران نشود و با خونی که در دروازه ایثار و شهادت ریخته شد اجازه داده نشد که قدم‌های ناپاک به آن سوی چهارزبر باز شود.

 معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره تئاتر ملی مرصاد برای برگزاری هرچه بهتر نیازمند ثبت در تقویم اجرایی وزارت ارشاد است.

وی افزود: کاری که در سیزده دوره مرصاد انجام شده یک کار مقدس است و تمام کسانی که در مقابل این اتفاق بزرگ احساس وظیفه می‌کنند قطعاً در حال مجاهدت هستند.

 برفی تصریح کرد: ان‌شاءالله برای برگزاری باشکوه جشنواره در سال آینده مسئولین برنامه‌ریزی کنند و هنرمندان هم برای شرکت هر چه بهتر در جشنواره برنامه‌ریزی کنند.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: با پیگیری‌های که توسط استاندار کرمانشاه انجام شده و ارتباطاتی که برقرار شده امیدواریم چهاردهمین دوره جشنواره در تقویم اجرایی وزارت ارشاد قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار