در جمع مسئولان روابط عمومی‌های اقشار بسیج مطرح شد؛

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین: مؤلفه‌های پیروزی مردم غزه بر رژیم صهیونیستی/ توفیقات نظام در خدمت به مردم باید تبیین شود

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به توفیقات نظام اسلامی در ماه‌های اخیر، بر ضرورت تبیین این موفقیت‌ها تأکید کرد و گفت: عموم رسانه‌های کشور نتوانسته‌اند خدمات نظام اسلامی به مردم را معرفی کنند.
کد خبر: ۵۹۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ - 20May 2023

حجت‌الاسلام علی رضاییبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی رضایی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (شنبه) در جمع مسئولان روابط عمومی‌های اقشار بسیج با بیان اینکه قدمت روابط عمومی در کشورمان زیاد است، اظهار داشت: عوامل پیروزی در قرآن پنج عامل شامل رهبر توانا، پیروان مؤمن و بابصیرت، توکل، صبر و انگیزه الهی است که نمونه بارز و مصداق عینی آن را می‌توان در پیروزی مردم غزه در جنگ اخیر با ارتش رژیم صهیونیستی دانست.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: در جنگ اخیر علی‌رغم اینکه ارتش رژیم صهیونیستی از توانمندی‌های بسیاری برخوردار بود، ولی در نهایت مجبور شد که با وساطت مصر اعلام آتش‌بس کند؛ چون فلسطینی‌ها به اذن الله عمل کردند.

وی در ادامه به وضعیت کشور اشاره و عنوان کرد: دولت‌های گذشته (دولت‌های یازدهم و دوازدهم) همه تخم مرغ‌ها را در سبد آمریکا گذاشتند و برای انجام آن پای کار هم رفتند؛ زیرا هرچه داشتیم و هر آورده‌ای را که کسب کرده بودیم، توقیف کردند و حتی تا جایی پیش رفتند که می‌خواستند لبخند آمریکایی‌ها، لبخند ما هم بشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین همچنین گفت: طی ماه‌های اخیر در خیلی از موضوعات، موفقیت‌ها و پیروزی‌هایی کسب شده است که امیدواریم این پیروزی‌ها تبیین شود.

وی سپس به وظایف کارکنان حوزه روابط عمومی‌ پرداخت و خاطرنشان کرد: نظرسنجی از مردم را باید در راستای رشد سازمان داشته باشیم و نظرات مردم را تحلیل کنیم؛ از سوی دیگر روابط عمومی بسیج ضمن رصد اخبار و حوادث گوناگون باید بتواند به خوبی از سازمان بسیج در زمان لازم دفاع کند که این هم می‌تواند با معرفی خوبی که از عملکرد و خدمات بسیج به جامعه صورت گیرد، انجام شود.

حجت‌الاسلام رضایی اضافه کرد: البته این موضوعی است که تاکنون به خوبی صورت نگرفته است؛ از سوی دیگر عموم رسانه‌های کشور هم نتوانسته‌اند خدماتی که به مردم در نظام اسلامی صورت گرفته را معرفی کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار