فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با دختران شهدای نهاجا:

فرزندان شهدا باید در «جهاد تبیین» الگو باشند

امیر سرتیپ واحدی گفت: فرزندان شهدا که مقاومت و استواری پدرانشان را سرلوحه برنامه‌های خود و چراغ راه مسیر پیشرفت کشور قرار داده‎اند، باید در جهاد تبیین نیز مانند سایر زمینه‌ها الگوی دیگران باشند.
کد خبر: ۵۹۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ - 20May 2023

امیر سرتیپ واحدی در دیدار با دختران شهدای نهاجابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با فرزندان دختر شهدای این نیرو که در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر انجام شد، با تجلیل از صبر و ازخودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا اظهار داشت: بدون شک امنیت امروز را مدیون ایثار شهدا و صبر پدران و مادران این عزیزان هستیم و از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را از پیروان راستین شهیدان قرار دهد و بتوانیم گوشه‌ای از وظایف خود نسبت به شهدا، ایثارگران و خانواده معظم این بزرگواران را انجام دهیم.

امیر واحدی با اشاره به روحیه ایثار و مقاومت مردم ایران، خاطرنشان کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز با رشادت و ایستادگی تا پای جان، زمینه‌ساز عزت و استقلال کشور شدند و یادآوری حماسه‌های آنان، موجب تقویت نسل‌های امروز در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد شد.

فرمانده نهاجا با بیان اینکه فرزندان شهدا از پایه و اساس با فرهنگ ایثار و شهادت تربیت شده‌اند و این عزیزان از بهترین فرزندان انقلاب هستند که راه پدران خود را ادامه می‌دهند، گفت: خانواده‌های معظم شهدا، به‌ویژه مادران، همسران و فرزندان این بزرگواران، دِین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و وظیفه ما تکریم و تجلیل از این عزیزان است.

وی ضمن تأکید بر اهمیت فرهنگ شهادت‌طلبی در جامعه عنوان کرد: فقدان پدر برای هر فرزندی سخت و طاقت‌فرساست، ولی برای دختران شهدا به جهت شرایط سخت زندگی و حساسیت دختر‌ها نسبت به پسر‌ها، شرایط به مراتب دشوارتر بوده است.

امیر واحدی با اشاره به لزوم ادامه راه شهدا اظهار داشت: پدران شهید شما در زمان خود بهترین تصمیم را در راستای ولایت‌پذیری و دفاع از اسلام و میهن گرفتند و اکنون وظیفه ما و شماست که ادامه‌دهنده راهشان باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش بیان کرد: رفتار، اخلاق و منش فرزندان جامعه ایثارگران و شهدا باید برای همه الگو باشد و می‌بایست فرهنگ ایثار و شهادت را در زندگی سرلوحه خود قرار دهیم.

وی وظیفه فرزندان شهید را در شرایط کنونی جامعه را بسیار سنگین و دشوار دانست و افزود: پدران شما از مرز و بوم این سرزمین دفاع کردند و شما نیز به‌عنوان دختران آن‌ها وظیفه دارید که خوب درس بخوانید، خوب کار کنید و الگوی خوبی برای دوستان و اطرافیان خود باشید تا بتوانید ادامه‌دهنده راه پدران شهیدتان باشید.

امیر واحدی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز‌های آخر حیات پربرکتشان جایی فرموده بودند که من دیگر طاقت دیدن بچه‌های شهدا را ندارم، این جنس دیدار‌ها برای ما هم شیرین است هم احساس تکلیف ما را در قبال خانواده معظم شهدا، چندین برابر می‌کند.

وی تلاش دشمنان اسلام و ایران را برای انحراف جوانان و نوجوانان شبانه‌روزی دانست و گفت: دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال مانع‌تراشی برای ایران قوی و مستقل است و فرزندان شهدا که مقاومت و استواری پدرانشان را سرلوحه برنامه‌های خود و چراغ راه مسیر پیشرفت کشور قرار داده‎اند، باید در جهاد تبیین نیز مانند سایر زمینه‌ها الگوی دیگران باشند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش به وظیفه فرزندان شهدا در قبال مجاهدت‌های پدرانشان اشاره و خاطرنشان کرد: فرزندان شهدا باید با رعایت تقوا، ارزش معنوی مجاهدت پدر خود را که نزد آن‌ها به ودیعه گذاشته شده، حفظ کنند و همواره در راه شهدای عالی‌قدر اسلام و انقلاب گام بردارند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار