نشست مشترک سردار وحیدی با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی

«مطهری» با سردار «وحیدی» در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ - 20May 2023

نشست مشترک سردار وحیدی با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، نشست مشترک «مطهری» مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امروز (شنبه) در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ دفاع مقدس برگزار شد.

سردار وحیدی در این نشست بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب در مدارس تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های فرهنگی، در قالب جلسات روشنگری یکی از راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان است که در این زمینه آموزش و پرورش وظیفه بسیار مهم و خطیری بر عهده دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری دوره توانمندسازی دبیران درس آمادگی دفاعی و پرورشی در مدارس تصریح کرد: دبیران با شرکت در این دوره پیرامون مسائل جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب مباحث لازم را فرا خواهند گرفت.

وی آذربایجان غربی را از استان های شاخص در دفاع مقدس معرفی کرد و افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور بهترین بستر برای کسب معارف دفاع مقدس است که استمرار آن باعث فرهنگ سازی در حوزه ایثار و دلاوری در جامعه خواهد شد.

در این نشست «لیلا سپهری» مسئول حفظ آثار ونشر ارزش های مشارکت بانوان در دفاع مقدس استان، «حبیب الله فرجی زاده» معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی، «میثم دیداریان» معاون آموزش و تحقیقات، «محمدامین رحیمی» مسئول روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی و «شهاب احمدی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان‌غربی نیز حضور داشتند.

«مطهری» مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در ادامه از آمادگی کامل این مجموعه برای همکاری هرچه بیشتر با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها