به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاعپرس، «سید امیرحسین قاضیزاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با اشاره به مفهوم بازطراحی سازمانی، اظهار داشت: این طراحی مجدد به منظور نفی گذشته نیست همانگونه که در مورد بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز هر دورهای دارای اقتضائات خاص خود بوده است و این سازمان را امروز با تغییرات میانگین سنی جامعه ایثارگری، نیازهای جامعه و کنشگریهای اجتماعی و فرهنگی نمیتوان با ساختار و قواعد ابتدای سال ۶۰ اداره کرد.
معاون رئیس جمهور افزود: بازطراحی بر اساس نیازهای جدید، تغییر رویکردها و رشد فناوری و هوشمندسازی صورت میگیرد و در صنعت بیمه نیز این اقدام ضرورت دارد. جامعه ایثارگری بیمه دی را از خود میداند و تعامل و نحوه نگرش با کارکنان این شرکت مانند کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران است و برنامه بنیاد تقویت سهامداری در این شرکت بهجای بنگاهداری در سایر شرکتها است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نگاه بلندمدت به بیمه دی، گفت: طراحی میانمدت و بلندمدت باید در دستور کار بیمه دی باشد. بر اساس آمار به جز مواردی که بیمه مکمل توسط بیمه پایه ارائه میشود مانند اقدامی که در بیمه نیروهای مسلح انجام میشود در مجموع حدود ۲۰ همت پرتفوی وجود دارد که نیمی از آن متعلق به بیمه دی است و مزیت برجستهای بین تمامی شرکتها است.
وی با بیان اینکه موفقیت بیمه دی در جلب رضایت ایثارگران موجب موفقیت و جذب مشتری از سایر اقشار و سازمانها و همچنین خردهفروشی خواهد شد، افزود: ایثارگران در صورت رضایتمندی مبلغان مؤثری برای بیمه دی خواهند شد.
دکتر قاضیزاده هاشمی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته افزایش بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران بیسابقه بوده و هیچ سازمانی به این اندازه افزایش بودجه نداشته است، اما نیاز برای خدماترسانی به ایثارگران بیش از این میزان است لذا باید بین منابع با سازمان هدفمند و دارای برنامه و رضایت ایثارگران ارتباط ایجاد شود و این وظیفه همه کارکنان است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشکر از مدیران و کارکنان بیمه دی برای بهبود اقدامات و فرایندها در طول یک سال گذشته، گفت: باید به نقطهای برسیم که ایثارگران به مدافع بیمه دی تبدیل شوند و سایر سازمان نیز برای دریافت خدمات به این شرکت مراجعه کنند و اعتبار این شرکت با تلاشهای مستمر ارتقا یابد.
در این همایش، تبیین بودجه و برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲، نحوه پایش آن و اهداف کلان شرکت مورد بررسی قرار گرفت. افزایش سهم بازار با تمرکز بر سودآوری پایدار، ارتقاء کمی و کیفی خدمات با تأکید بر بهبود تجربه مشتریان، توسعه کمی و کیفی و بهبود تجربه شبکه فروش، تحول دیجیتال و هوشمندسازی فرآیندهای بیمهگری و نظارتی، افزایش کارآیی و ارتقاء بهرهوری کارکنان و توسعه فرهنگ بیمه و تقویت جایگاه از اهداف این شرکت اعلام شده است.
در پایان این همایش از مدیران برتر مناطق شرکت بیمه دی نیز تقدیر شد.
انتهای پیام/ ۱۳۴