ورود کاروان خادمان رضوی به بندرعباس

کاروان خدام حرم مطهر رضوی در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با استقبال پرشور آحاد مردم و خادمیاران رضوی وارد بندرعباس شد.
کد خبر: ۵۹۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ - 21May 2023

ورود کاروان خادمان رضوی به بندرعباس/عطر رضا (ع) در هرمزگان پیچیدبه گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، در آستانه شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با استقبال پرشور آحاد مردم و خادمیاران رضوی استان هرمزگان در فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس خادمین حرم مطهر آستان با برکت حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) شهر بندرعباس شدند.

خادمین حرم مطهر رضوی به عنوان سفیران امام رئوف و حاملین پرچم مقدس و مطهر بارگاه نورانی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) بنا است ۱۱ روز میهمان مردم شریف هرمزگان باشند و ویژه برنامه‌های مختلفی را به مناسبت دهه کرامت ایام ولادت حضرت معصومه(س)  و امام رضا(ع) در استان تحت عنوان جشن‌های مردمی و بین‌بین‌اللملی زیر سایه خورشید استان هرمزگان اجرایی کنند.

خادمین حرم مطهر رضوی پس از بدو ورود به استان هرمزگان و شهر بندرعباس با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهر، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید بیعت با آرمانهای شهیدان، در آیین عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام شرکت کردند.

کاروان خدام رضوی همچنین در آیین اهتزار پرچم منقش به نام‌ مبارک علی‌ بن موسی الرضا(ع) حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها