در دیدار با خانواده شهید بروجردی؛

سرلشکر سلامی: ضرورت گردآوری خاطرات مسیح کردستان/ مجاهدت‌های شهید بروجردی الهام‌بخش است

فرمانده کل سپاه بر ضرورت نگارش و گردآوری خاطرات مسیح کردستان و تدوین در قالب تاریخ شفاهی و انتشار آن برای بهره‌گیری نسل‌های امروز و فردای جامعه تأکید کرد.
کد خبر: ۵۹۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ - 21May 2023

فرمانده کل سپاه با خانواده شهید محمد بروجردی دیدار کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در آستانه فرا رسیدن اول خردادماه سالروز شهادت سردار سرافراز شهید «محمد بروجردی»، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار با گرامیداشت یاد، خاطره و حماسه‌آفرینی‌های شهید بروجردی، از این شهید والامقام به‌عنوان اسطوره و قهرمان واقعی ملت ایران یاد کرد و مجاهدت‌های وی به‌ویژه در منطقه غرب کشور و کردستان برابر اشرار و ضد انقلاب را الهام‌بخش و شنیدنی برای نسل جوان امروز میهن اسلامی توصیف کرد.

فرمانده کل سپاه همچنین بر ضرورت نگارش و گردآوری خاطرات مسیح کردستان و تدوین در قالب تاریخ شفاهی و انتشار آن برای بهره‌گیری نسل‌های امروز و فردای جامعه تاکید کرد.

خانواده شهید بروجردی نیز در این دیدار با تشکر از حضور سرلشکر حسین سلامی و ابراز خرسندی از ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توسط پاسداران انقلاب و مدافعان کشور به بیان دیدگاه‌ها، ویژگی‌ها و فضایل اخلاقی، سوابق مبارزات پیش از انقلاب و خاطراتی از فعالیت‌ها و اقدامات فداکارانه این شهید عالی‌قدر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع از استقلال، امنیت و آرامش کشور پرداختند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار