مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین:

المان شهدا به‌عنوان یکی از عناصر مهم و خاص شهری محسوب می‌شود

سرهنگ پاسدار امیری مقدم گفت: المان شهدا به‌عنوان یکی از عناصر مهم و خاص، نمادی از شاخص شهری محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۹۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ - 21May 2023

المان شهدا به‌عنوان یکی از عناصر مهم و خاص شهری محسوب می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین امروز به اتفاق سرهنگ «عزیزی» فرمانده انتظامی و سرهنگ «سید مهدی حسینی» فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) و «علیرضا بابا» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان از المان شهید گمنام تدفین شده در محوطه شهرداری تاکستان بازدید کرد.

سرهنگ پاسدار «امیری‌مقدم» در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: قطعاً المان شهدا به‌عنوان یکی از عناصر مهم و خاص، نمادی از شاخص شهری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مزار شهیدان زیارتگاهی برای مردم هستند به همین دلیل باید این یادمان‌ها متناسب با شأن و جایگاه آنان احداث شود، تصریح کرد: بزرگداشت شهدا و تجلیل از مقام شامخ آن‌ها در حقیقت بزرگداشت ایمان، عشق، حماسه، شجاعت و کرامت انسانی و باعث تداوم انقلاب اسلامی است و به‌راستی که ملت ایران باید به وجود چنین مردانی در دامان خود ببالد و قدرشناس آنان و خانواده‌های صبورشان باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ادامه داد: الحمدالله به هدف گذاری های انجام شده در مورد المان شهدای گمنام هم در شهرستان تاکستان و هم در شهر اسفرورین به نتایج بسیار مطلوبی رسیده ایم.

وی در همین راستا گفت المان شهید گمنام اسفرورین به فضل خدا در در سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر عزیز افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و المان شهید گمنام شهرستان تاکستان با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ان‌شاءالله در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها