مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی لرستان خبر داد؛

برگزاری اردوی جهادی و آموزشی بسیج دانشجویی در روستاهای دلفان

بیرانوند از برگزاری اردوی جهادی و آموزشی بسیج دانشجویی در روستاهای محروم شهرستان دلفان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ - 21May 2023

برگزاری اردوی جهادی و آموزشی بسیج دانشجویی در روستاهای دلفانبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «سینا بیرانوند» مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی لرستان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اردوی جهادی و آموزشی ویژه مسئولان گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان از سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت به مدت چهار روز در روستاهای محروم شهرستان نورآباد با دو هدف محرومیت زدایی و توانمند سازی مسئولان گروه‌های جهادی برگزار شد.

وی گفت: این اردوی جهادی و آموزشی در عرصه‌های پزشکی، دندانپزشکی، عمرانی و فرهنگی به ارائه خدمت به مردمان روستاهای محروم منطقه پرداخت.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی لرستان، گفت: ۵٠٠ نفر خدمات دندانپزشکی، ۱٠٠ نفر خدمات پزشک متخصص، واکسیناسیون ۶ هزار رأس دام و رنگ آمیزی دو واحد مدرسه از جمله خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی آموزشی بوده است.

بیرانوند افزود: دوره‌های تخصصی توانمند سازی مسئولان گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان نیز بعد از فعالیت روزانه بچه‌ها در عرصه‌های ذکر شده برگزار می‌شد و در واقع در این اردو عرصه و آموزش مکمل هم بودند.

وی بیان داشت: این اردو با هدف توانمندسازی مسئولان جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان برای برگزاری اردوی های جهادی مستقل دانشگاهی در فصل تابستان و فصول پیش رو در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها