در جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس خراسان شمالی مطرح شد؛

استاندار خراسان شمالی: اجازه ندهیم یادگاران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شوند

الهی راد گفت: در این برهه از زمان باید با تجلیل و تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت و سرکشی از پیشکسوتانی که در بستر بیماری هستند، اجازه ندهیم که این یادگاران دوران دفاع مقدس به ورطه فراموشی سپرده شوند.
کد خبر: ۵۹۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ - 21May 2023

اجازه ندهیم یادگاران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان خراسان شمالی امروز با حضور «محمدرضا حسین نژاد» استاندار و رئیس ستاد گرامیداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی و جمعی از رزمندگان پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن اجتماعات استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

در این نشست سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار داشت: امنیت، آرامش و آسایش امروز ما مرهون جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان‌مان در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: در این برهه از زمان باید با تجلیل و تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت و سرکشی از پیشکسوتانی که در بستر بیماری هستند، اجازه ندهیم که این یادگاران دوران دفاع مقدس به ورطه فراموشی سپرده شوند.

وی با اشاره به وضعیت تکمیل موزه دفاع مقدس در سایر استان‌های باقی مانده گفت: با توجه به افتتاح همزمان این پروژه‌ها باید استان خراسان شمالی عقب ماندگی خود در این مسیر را جبران کند. نسل جوان حاضر جامعه تشنه دانستن و یادگیری هستند و دشمن نیز آماده است تا از این فرصت به نفع خود استفاده کند.

استاندار خراسان شمالی گفت: تمامی ظرفیت های دستگاه های اجرایی استان در جهت تعامل و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس پای کار بیایند تا این مجموعه به هدف خود که انتقال فرهنگ دفاع مقدس است بیش از پیش نایل شود. از این رهگذر می بایست مشکلات و مصائب معیشت و سلامت پیشکسوتان دفاع مقدس مورد توجه همه مسئولین قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار