بیمارستان امام‌خمینی (ره) کرج توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران از رکود خارج شد

استاندار البرز گفت: بیمارستان امام‌ خمینی (ره) کرج با ورود بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از چند سال از رکود و تعطیلی خارج شد.
کد خبر: ۵۹۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ - 11May 2023

بیمارستان امام‌خمینی (ره) کرج توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران از رکود خارج شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مجتبی عبدالهی استاندار البرز در مورد روند ارائه خدمت و توسعه بیمارستان امام‌ خمینی (ره) کرج، اظهار داشت: این بیمارستان در چند سال اخیر فعالیتی نداشت و اکنون جان تازه‌ای گرفته است به طوری که عمل قلب که از حساس‌ترین جراحی‌ها است در حال حاضر در این مرکز انجام می‌شود.

استاندار کرج تصریح کرد: بیمارستان امام‌ خمینی (ره) کرج از حالت زیان‌دهی و رکود خارج شده و در حال حاضر سه عمل جراحی حساس با حضور پزشکان بنام در این مرکز در حال انجام است.

وی افزود: این مرکز با توجه به اینکه ظرفیت‌های بالایی برای ارائه خدمت داشته است مورد بی‌مهری و غفلت قرار گرفته بود و در حال حاضر مجدداً فعال شده است. اکنون برای گسترش و توسعه خدمات و ارتقای زیرساخت‌ها و سرانه‌های بهداشتی و درمانی این بیمارستان که به نام بنیان‌گذار رهبر کبیر انقلاب مزین شده است در حال برنامه‌ریزی هستیم.

گفتنی است، بیمارستان امام خمینی (ره) البرز با وجود ظرفیت‌های بالا قادر به ارائه خدمات عمومی و تخصصی به مراجعه‌کنندگان نبود و تنها بخش اورژانس آن فعال بود و خوشبختانه با ورود بنیاد شهید و امور ایثارگران و همراهی نهاد‌های ذیربط در استان البرز از جمله دادگستری، دادستانی و استانداری بخش مهمی از مشکلات آن حل شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار