پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به مناسبت دهه کرامت؛

دهه کرامت تجلی تداعی کننده رحمت و کرامت پروردگار متعال است

سرهنگ «کاظمی» طی پیامی فرارسیدن دهه کرامت و روز دختر را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۹۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ - 21May 2023

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار گلستان به مناسبت روز دختر و دهه کرامت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با صدور پیامی ميلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها و روز دختر و دهه کرامت را به عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت و کارکنان حفظ آثار تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسه تعالی

خجسته باد فرخنده دهه کرامت، ایام جشن و سرور ولادت دو نور تابناک از سلاله پاک نبی (ص) که وجود مطهرشان، زینت بخش خاک مقدس ایران اسلامی شده است.

دهه کرامت تجلی تداعی کننده رحمت و کرامت پروردگار متعال است، مبارک باد میلاد بانوی کرامت، کوثر فاطمی حضرت فاطمه معصومه (س)، او که چشم و چراغ قم است و گنبد طلایی بارگاه منورش، کعبه دل عاشقان و ایوان‌های طلا و آئینه اش، مامن زائران دل شکسته است، بانوی پاکی ها، که تربت پاکش، این خطه را به حرم آل الله و قبله گاه قلوب ارادتمندان به ائمه معصومین (ع) تبدیل کرده است.

دهه اول ذیقعده به یمن میلاد فرخنده میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد فرخنده و پر نور و سرور هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است و این دهه تجلی تداعی کننده رحمت و کرامت پروردگار متعال به مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

اینجانب ایام بسیار مبارک و پر برکت ولادت سراسر نور و شادی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و یازدهم ذیعقده میلاد فرخنده و پر نور و سرور هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و دهه نورانی کرامت را به همه پیروان راستین ائمه معصومین (ع)، مردم شریف استان گلستان و تمام همکاران سخت کوشم، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار