برگزاری نخستین نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲

نخستین نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲ در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ - 11May 2023

برگزاری نخستین نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نخستین نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲ در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد.

این نشست با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون امور عمرانی استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر اعضای شورا پیرامون مسائل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در این جلسه گفت: معارف دفاع مقدس در استان باید توسعه یابد. جامعه امروز خصوصاً جوانان و نوجوانان تشنه معارف دفاع مقدس هستند این در حالی است که همین جوانان عزیز مظلومانه زیر بار سنگین‌ترین حملات رسانه قرار گرفته‌اند لذا باید آن‌ها را به‌صورت ویژه دریابیم.

غلامعلی حیدری پاسخگویی همه دستگاه‌ها بخصوص بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه ایثارگری را یک تکلیف عنوان کرد.

وی اشتغال فرزندان ایثارگران، مسکن، درمان و سلامت و کار فرهنگی ایثارگران را چهار محور کاری بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد و ادامه داد: خود ایثارگران که جانشان را کف دست گذاشتند و از این مملکت از ناموس از دین و از کشور دفاع کردند نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این نشست با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ غنی است، گفت: فرمانداران قطع به‌یقین وظیفه خود را در جاده‌سازی گلزار‌های مطهر شهدای گمنام انجام خواهند داد.

مدیرکل بنیاد استان نیز با اشاره به کسب رتبه برتر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان برای ششمین سال متوالی در شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کشور گفت: کسب این رتبه مرهون تلاش‌های همه‌جانبه اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان است که شایسته تقدیر است.

اسماعیل عسگری افزود: به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، کلاس معارف مدیران استان در گلزار شهدای شهرکرد و مدیران شهرستانی در گلزار‌های شهدای مراکز شهرستان‌ها با هدف گرامیداشت شهدای عملیات بیت‌المقدس و برای برکت، آغاز کار از گلزار شهدا انجام خواهد شد.

تشکیل کارگروه اشتغال در خصوص ایثارگران، ساخت و نصب تابلوی تمثال شهدا در سراسر استان، آسفالت جاده دسترسی به گلزار مطهر شهدا و هم‌اندیشی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تولید محتوا در فضای رسانه‌ای، روستایی و شهری و فضای مجازی از تصمیمات و مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار