معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مأموریت ناوگروه ۸۶ نداجا اهتزاز پرچم ایران در تمامی آبراه‌های جهان بود

امیر دریادار «بلوچ» با بیان اینکه شکستن تحریم‌ها از دستاورد‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش است، گفت: مأموریت این ناوگروه اهتزاز پرچم ایران در کل آبراه‌های جهان بود.
کد خبر: ۵۹۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۵ - 26May 2023

ماموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اهتزاز پرچم ایران در کل آب های کره زمین بود/امیر دریادار «بابک بلوچ» معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به مأموریت ناوگروه ۸۶ نداجا، اظهار داشت: در جهت اجرایی کردن فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و با توجه به شرایط ویژه‌ی نیروی دریایی ارتش، برنامه ریزی یک ساله‌ای برای اعزام ناوگروه ۸۶ انجام شد.

امیر بلوچ با تأکید بر اینکه مأموریت ناوگروه ۸۶ نداجا اهتزاز پرچم ایران در تمامی آبراه‌های جهان بود، افزود: ناوگروه ۸۶  با عبور از سه اقیانوس بزرگ جهان و توقف در سه قاره، مأموریت خود را با موفقیت به پایان رساند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش درباره دستاورد‌های ناوگروه ۸۶ عنوان کرد: این ناوگروه در مأموریت خود دستاورد‌هایی همچون شکستن تحریم‌ها علیه کشورمان را به ارمغان آورد؛ دیگر دستاورد‌های این ناوگروه نیز به مرور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دریادار بلوچ با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از توانمندی بالایی برخوردار است، گفت که این نیرو اثبات کرده که می‌تواند از مرز‌های آبی کشورمان دفاع کند و اجازه ندهد که دشمن هیچ‌گونه چشم‌داشتی به منافع کشورمان را داشته باشد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار