نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

انسان‌سازی و تربیت نیروی تراز انقلاب در شرایط امروز ضروری است

امام جمعه اراک گفت: انسان‌سازی و تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی در شرایط امروز یک ضرورت مهم است و باید نقش‌آفرینی مؤثری در این زمینه انجام شود.
کد خبر: ۵۹۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹ - 21May 2023

انسان سازی و تربیت نیروی تراز انقلاب در شرایط امروز ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» امام جمعه اراک امروز (یکشنبه) در ششمین اجلاس نماز استان مرکزی اظهار داشت: اقامه نماز یکی از مهمترین شاخصه‌های احیای دین است و باید از همه ظرفیت‌ها برای اقامه نماز استفاده کرد و همه در قبال ترویج فرهنگ اقامه نماز وظیفه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: نماز کارخانه انسان سازی است و به انسان حیات معنوی می‌دهد و حیات واقعی انسان در سایه عشق به خدا و احیای دین محقق خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه ایران اسلامی سرزمین ولایت است و حقیقت ولایت عشق به خداوند و عشق به اهل بیت (ع) است، گفت: باید قدر دان وجود ولایت در جامعه باشیم.
 
امام جمعه اراک تاکید کرد: اقامه نماز ستون مستحکم دین است و همه در قبال پیشرفت و اعتلای دین مسئول هستند.
 
وی افزود: انسان سازی و تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی در شرایط امروز یک ضرورت مهم است و باید نقش آفرینی مؤثری در این راستا صورت پذیر و همه در این خصوص تکلیف دارند.
 
دری نجف آبادی حفظ وحدت و همدلی آحاد جامعه را برای فتح قله‌های بلند از ضرورت‌های امروز خواند و افزود: باید کارآمدی مکتب اهل بیت (ع) در همه ابعاد به رخ کشیده شود و این نیاز به کار تبیینی دارد که فعالین امر نماز نقش مهمی در این راستا دارند.
 
وی با اشاره به اینکه یکی از مؤثرترین راه‌های رسیدن جامعه اسلامی به تکامل و پیشرفت نماز است، گفت: نماز می‌تواند جامعه اسلامی را از شر تهدیدات، توطئه‌های دشمن در جنگ نرم و رفع آسیب‌های اجتماعی نجات دهد.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: حفظ و تقویت سلامت معنوی جامعه در گام دوم انقلاب یکی از ضرورت‌های مهم است که مهمترین راهکار آن، توجه با فرهنگ نماز و ترویج اقامه و جایگاه نماز است.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار