رئیس کل دادگستری استان فارس:

۲ تروریست حمله به حرم شاهچراغ (ع) در خیابان ۹ دی اعدام می‌شوند

حجت‌الاسلام «موسوی» درخصوص آخرین وضعیت پرونده تروریست‌های متهم در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: دو نفری که حکم اعدامشان تأیید شده به‌زودی در محل ارتکاب جنایت خود در خیابان ۹ دی اعدام خواهند شد.
کد خبر: ۵۹۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱ - 21May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «سید کاظم موسوی» رئیس کل دادگستری استان فارس امروز در دیداری که به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز شیراز و مدیرکل بازرسی استان فارس با اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز داشت درخصوص آخرین وضعیت پرونده تروریست‌های متهم در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار داشت: این پرونده دو بعد دارد که یک قسمت مربوط به قصور و کوتاهی در بخش انتظامات است که در دادسرای نظامی فارس پرونده این موضوع در دست رسیدگی است و قسمت دوم پرونده این موضوع در دادسرای عمومی و انقلاب رسیدگی و کیفرخواست برای متهمین صادر شد.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تروریست اصلی این حادثه در شب وقوع حادثه به درک واصل شد، از تعداد پنج نفر تروریست دیگر دو نفر حکم اعدام آن‌ها تأیید شده و به زودی حکم اعدام آن‌ها در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.

این مقام ارشاد قضایی استان فارس در ادامه گفت: عاملان رعب و وحشت در شیراز نیز دستگیر شدند و به‌زودی در خصوص این موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس در این نشست از دانشجویان درخواست کرد تا پیشنهادات خود را در حوزه حجاب و عفاف مطرح کنند.

موسوی در ادامه درخصوص پرونده مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس و برخورد با مفسدین و بستر‌های این موضوع گفت: با بررسی صورت گرفته مشخص شد که ۹۵ درصد از مسمومیت‌ها غیر واقعی بود؛ چرا که منجر به آسیب جدی به هیچ‌یک از دانش‌آموزان نشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها