آیت‌الله مدرسی:

سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی مایه تأسف است

آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی نسبت به سکوت و بی‌تفاوتی جامعه جهانی در برابر نقض حقوق ملت فلسطین توسط صهیونیست‌ها انتقاد و ابراز تأسف کردند.
کد خبر: ۵۹۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ - 21May 2023

سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی مایه تأسف استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی از مراجع تقلید شیعیان در عراق با اظهار تأسف و انتقاد از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: ناکامی جامعه بین‌الملل در بر عهده گرفتن مسئولیت‌های خود در قبال اقدامات اشغالگران، این رژیم خون‌ریز را به ادامه اجرای پروژه‌های استعماری توسعه‌طلبانه خود و ارتکاب جنایات بیشتر علیه مردم مبارز فلسطین تشویق می‌کند.

آیت‌الله مدرسی بر ضرورت ایفای نقش فعال جامعه جهانی به ویژه کشور‌های عربی و اسلامی در حمایت از این مردم صبور و وادار کردن رژیم صهیونیستی به توقف فوری عملیات نظامی تأکید کرده و سکوت اغلب حکومت‌های عربی به بهانه عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب را عجیب برشمرد.

صاحب تفسیر من هدی القرآن در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: هر قدر جامعه اسلامی از هم گسسته باشد، اشغالگران بیشتر جنایت می‌کنند؛ بنابراین از کشور‌های عربی و اسلامی می‌خواهم با همبستگی و همکاری و نیز رجوع به قرآن کریم به ریسمان الهی چنگ زده و در برابر استکبار استعماری که می‌خواهد جامعه اسلامی را چند پاره کند، بایستند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار