تاکید رییس جمهور عراق بر اقدام مشترک عربی

عبداللطیف جمال رشید، رییس جمهور عراق، مازن عبدالله هلال الفرایه، وزیر کشور اردن و هیئت همراه را در کاخ بغداد به حضور پذیرفت.
کد خبر: ۵۹۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴ - 21May 2023
تاکید رییس جمهور عراق بر اقدام مشترک عربیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، عبداللطیف رشید، رییس جمهور عراق، امروز با مازن عبدالله هلال الفرایه، وزیر کشور اردن و هیئت همراه او دیدار کرد.
 
در این دیدار، رییس جمهور عراق به عمق روابط میان دو کشور و دو ملت برادر اشاره کرد.
 
در ادامه رییس جمهور عراق بر اهمیت تقویت و افزایش همکار‌های دوجانبه میان عراق و اردن در راستای منافع مشترک تاکید کرد و افزود: تقویت همکاری‌های امنیتی میان عراق و اردن ضروری است. مجددا می‌گوییم که عراق از اردن پشتیبانی می‌کند.
 
همچنین عبداللطیف جمال، با اشاره به نشست اخیر سران اتحادیه عرب در جده عربستان از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب اظهار خشنودی کرد و ادامه داد: اقدام مشترک در جهت محقق‌نمودن صلح و ثبات در منطقه مهم است.
 
وی با اشاره به امنیت و ثبات حاکم بر عراق و تلاش‌هایی که در این راستا صورت گرفته افزود: رویکرد جدید در عراق روی اقدامات کارآمد و گام‌برداشتن در جهت ارایه خدمات و ایجاد رفاه برای مردم عراق متمرکز است.
 
از سوی دیگر وزیر کشور اردن با قدردانی از تاکید رییس جمهور عراق بر افزایش روابط در تمامی زمینه‌ها میان دو کشور بر تمایل جدی اردن نسبت به همکاری و ارتباط پیوسته با عراق در مسایل مورد علاقه دو طرف در راستای منافع دو ملت تاکید کرد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها