فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اجرای ۱۲۵ عنوان برنامه گرامیداشت سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد

سردار «خرم‌دل» از اجرای ۱۲۵ عنوان برنامه برای گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ - 22May 2023

اجرای ۱۲۵ عنوان برنامه گرامیداشت سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس عملیات‌های مختلفی برگزار شد اما آزادسازی خرمشهر متفاوت‌تر از سایر عملیات‌ها بود و به نماد پیروزی ما تبدیل شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ۱۲۵ عنوان برنامه در هفت محور برنامه‌ریزی شده است، افزود: تجلیل از رزمندگان و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و غبارروبی گلزار شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت حماسه سوم خرداد است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، توزیع بسته‌های معیشتی، اهدای ۱۰۰ جهیزیه به نیازمندان و واکسیناسیون دام و طیور از برنامه‌هایی است که در محور جهاد خدمت‌رسانی اجرا می‌شود.

خرم‌دل گفت: در محور آمادگی و اقتدار و انسجام نیروهای نظامی و بسیج، برنامه‌هایی از قبیل صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، مسابقات متعدد ورزشی، فراخوان گردان‌ها و انجام رزمایش با هدف حفظ آمادگی را خواهیم داشت که برنامه صبحگاه مشترک، روز سوم خرداد ساعت ۶:۳۰ به میزبانی سپاه فتح برگزار می‌شود.

وی برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد در همه شهرستان‌ها، برگزاری نشست‌های رسانه‌ای و تلویزیونی و تولید محتوا در حوزه رسانه و فضای مجازی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: در حوزه «جهاد تبیین»، ۱۹ نشست بصیرتی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود و حضور بسیجیان با لباس بسیجی در نماز جمعه، دیدار با ائمه جمعه و برپایی نمایشگاه‌های متناسب با سالروز آزادسازی خرمشهر از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به اینکه در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی هستیم، متذکر شد: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در سطح استان مقدمات اعزام یک هزار و ۱۰۰ نفر به مرقد امام (ره) فراهم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار