فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

حماسه سوم خرداد نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است

سردار «خوشبخت» گفت: حماسه سوم خرداد نتیجه عینی نصرت خداوند و نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است و همچون برگ زرینی در تاریخ انقلاب می‌درخشد.
کد خبر: ۵۹۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ - 22May 2023

حماسه سوم خرداد نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران استبه گزارش حبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز با حضور در مدرسه شاهد بارانیان آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهر کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و حاطره شهدای عملیات بیت المقدس، اظهار داشت: حماسه سوم خرداد نتیجه عینی نصرت خداوند و نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است و همچون برگ زرینی در تاریخ انقلاب می‌درخشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه بزرگترین درس فتح خرمشهر اعتماد به نصرت الهی و هدایت‌های ولایت فقیه است، گفت: این مهم راهبرد و رمز موفقیت در مقاطع مختلف و خصوصاً مواجهه با بحران‌ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سردار خوشبخت، ایجاد ناامنی در کشور و تلاش برای ایجاد جنگ داخلی را جزو اهداف دشمن در جنگ ترکیبی دانست و تاکید کرد: دشمن در این عرصه از ابزار رسانه، نفوذی و عامل اقتصاد بهره می‌گیرد و کاری می‌کند تا مردم به رادیو، تلویزیون و گزارش مسئولان گوش ندهند؛ لذا می‌طلبد افسران جنگ نرم برای خنثی‌سازی این توطئه‌های دشمن ورود موثر داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت بیان ضعف‌ها در کنار امیدآفرینی و نشان دادن افق آینده به مردم از طریق رسانه که جزو مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از اصحاب قلم و دغدغه‌مندان است، گفت: اگر در این حوزه به درستی عمل می‌شد، بعضی مشکلات را نداشتیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبری، ملت ما نقاط قوت زیادی دارد، متذکر شد: جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله هوافضا، دفاعی، مقابله با کرونا، سدسازی و سایر حوزه موفقیت‌هایی داشته که باید بیان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار