مدیرکل کمیته امداد امام خمینی اردبیل خبر داد؛

توزیع جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی در اردبیل

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی اردبیل از توزیع ۱۲۳ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در راستای برنامه‌های فرهنگی و حمایتی به مناسبت «دهه کرامت» خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ - 22May 2023

توزیع جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد به مناسبت «دهه کرامت»به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «علیرضا حسین نژاد» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با «دهه کرامت» و به میمنت میلاد «حضرت معصومه (س)»، ۱۲۳ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی اردبیل توزیع شد.

حسین نژاد افزود: همزمان با سالروز کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) با همراهی خیرین و منابع کمیته امداد، تعداد پنج قلم جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی، تهیه و در بین ۱۲۳ زوج جوان که در آستانه ازدواج قرار دارند توزیع گردید.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی اردبیل گفت: ارزش ریالی این جهیزیه‌های توزیعی سه میلیارد و ۷۵ میلیون تومان است وتا پایان امسال تلاش کمیته امداد بر این است تا نوعروسان پشت نوبت این نهاد از پنج قلم جهیزیه تهیه شده، استفاده کنند.

وی افزود: در سال گذشته کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل زمینه تأمین و توزیع یک‌هزار و ۴۷۷ سری جهیزیه را برای نوعروسان تحت حمایت فراهم کرد تا زندگی مشترک این زوجین آغاز شود.

این مسئول یکی از رویکرد‌های این نهاد انقلابی را کمک به توسعه و ترویج سنت حسنه ازدواج به ویژه ازدواج آسان اعلام کرد و متذکر شد: در سال‌جاری تلاش داریم تا با همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری مقدمات زندگی مشترک زوجین را با تأمین این جهیزیه‌ها فراهم کنیم تا این افراد زندگی مشترک همراه با آرامش را آغاز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار