فتح خرمشهر؛ فتح خون/

برپایی بیش از ۳۰ نمایشگاه عکس «از مقاومت تا پیروزی» در کرمانشاه

به مناسبت چهل و یکمین گرامیداشت سالروز سوم خرداد نمایشگاه عکس با موضوع «از مقاومت تا پیروزی» در بیش از ۳۰ مدرسه، اداره و سازمان در سطخ استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ - 22May 2023

برپایی بیش از ۳۰ نمایشگاه ««از مقاومت تا پیروزی» در کرمانشاهبه گزارش حبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، به مناسبت چهل و یکمین گرامیداشت سالروز سوم خرداد نمایشگاه عکس با موضوع «از مقاومت تا پیروزی» در بیش از ۳۰ مدرسه، اداره و سازمان در سطح استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

«آذر آزادی» مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و  نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در مدرسه شاهد بارانیان، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی بیشتر دانش آموزان با مفاهیم ایثار و شهادت و همچنین نشان دادن گوشه هایی از غیرت و مقاومت مردم مظلوم خرمشهر در دفاع از حاک و وطن ایران اسلامی در مقابله با دشمن بعثی است.

آزادی در ادامه  تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های هنری به ویژه در عرصه دفاع مقدس می تواند تاثیرات به مراتب بیشتری نسبت سخنرانی ها و همایش و سایر برنامه هایی که در راستای نشر ارزش های دفاع مقدس انجام می شود داشته باشد زیرا این امر از اعجاز هنر به ویژه هنرهای تجسمی است که هر موضوعی که بخواهد نهایت تاثیرگذاری را در ذهن مخاطب داشته باشد باید در قالب هنر ثبت و ضبط شود تا ماندگار و تاثیرگذار شود.

وی در پایان گفت: مجموعه تصاویر نمایشگاهی با موضوع «از مقاومت تا پیروزی» تا پنجم خردادماه در اماکن مختلف و مراکز فرهنگی استان نیز در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.   

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار