معاون فناوری و اطلاعات فراجا خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان

سردار دولتخواه از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای رویداد تخصصی پلیس در روز‌های اول و دوم خرداد، خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ - 22May 2023

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمد دولتخواه» معاون فناوری و اطلاعات فراجا اظهار داشت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با همکاری معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اقدام به برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان در راستای رویداد تخصصی پلیس کرده است.

سردار دولتخواه با اشاره به ارائه محصول از سوی ۸۳ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه به محور‌های برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان رویداد تخصصی پلیس هوشمند اشاره و عنوان کرد: پیشگیری، کشف علمی و هوشمند جرایم، حکمرانی و الزامات تحلیل داده، تصمیم‌گیری و تصمیم سازی مبتنی بر تحلیل داده از جمله محور‌های برگزاری این نمایشگاه است.

معاون فناوری و اطلاعات فراجا همچنین ادامه داد: کاربرد‌های هوش مصنوعی در پلیس، فرماندهی و کنترل هوشمند، مدیریت و کنترل هوشمند ترافیک و … از دیگر محور‌های برگزاری رویداد تخصصی پلیس هوشمند و نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان است.

وی در ارتباط با برگزاری روز‌های این نمایشگاه نیز خاطرنشان کرد: نمایشگاه امروز و فردا ۱ و ۲ خرداد ماه در سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری دایر خواهد بود.
کد خبر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار