در شورای معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح شد؛

سردار کارگر: عملیات بیت‌المقدس؛ اوج «وحدت ملی» مردم ایران/ ملتی که مقاومت کند «پیروز میدان» است/ تحقق «شعار سال» نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر و نقشه پیشرفت و عبور از موانع را در شعار امسال به‌وضوح مشخص کرده‌اند که همه باید برای تحقق این شعار تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۹۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ - 22May 2023

سردار کارگر: ملتی که مقاومت می‌کند پیروز میدان است/به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جلسه معاونین و رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که امروز (دوشنبه) در ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر و یاد شهدای این فتح‌الفتوح، اظهار داشت: پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است» امروز به وضوح دیده می‌شود؛ چون دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی همه عوامل خود را به کار گرفته است تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد؛ اما خوشبختانه مردم انقلابی، بصیر و غیور کشورمان در هر فتنه‌ای توطئه دشمنان را خنثی و در صراط مستقیم امام راحل و شهدای والامقام حرکت می‌کنند.

سردار کارگر در ادامه با تاکید بر اینکه امروز در پیچ تاریخی مهمی قرار داریم، بیان کرد: نظم جهانی دنیا در حال تغییر است و ما باید در نظم نوین جایگاه خود را تثبیت کنیم؛ به‌ اذعان کارشناسان سیاسی نمی‌شود، امروز نقش جمهوری اسلامی ایران در دنیا را نادیده گرفت و این مهم را مرهون اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و جانفشانی شهدای والامقام هستیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه مقاومت را یکی از راه‌های عبور از موانع و مشکلات دانست و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «در برهه‌های حساس انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دو راه داشتیم، یا تسلیم یا مقاومت، که ما مقاومت کردیم و پیروز شدیم» اشاره کرد و افزود: امروز یا باید استقامت کنیم یا تسلیم شویم. دشمنان، معاندین و مغرضین به‌دنبال تسلیم ما هستند، اما ما مقاومت را انتخاب کرده و هیچ‌وقت تسلیم نمی‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه امروز هر ملتی مقاومت کند، پیروز میدان است، اضافه کرد: با وجود اینکه در برخی حوزه‌‌ها مشکلاتی وجود دارد و وجود این مشکلات نیز طبیعی است، اما روند پیشرفت کشور رو به رشد است و پیشرفت‌های چشمگیری در اکثر حوزه‌ها داریم، اما امپراتوری رسانه‌ای دشمن جور دیگری تبلیغ می‌کند.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه راهی جز استقامت و تلاش شبانه‌روزی در کشور وجود ندارد و باید در همه عرصه‌ها مجاهدت شود، گفت: وقتی شهدا از جان خود در راه انقلاب اسلامی و نظام هزینه کردند، ما هم باید از عمر و وقت‌مان در راه پیشرفت نظام هزینه کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه دشمن به‌دنبال سیاه‌نمایی است و این وظیفه تک‌تک ما هست که در میان مردم به‌ویژه جوانان امیدآفرینی کنیم، تصریح کرد: امروز کسانی که به‌دنبال ناامید کردن مردم هستند، دانسته یا نادانسته خیانت می‌کنند.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است و با تبلیغات فراوان سعی دارد، القا کند که نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است، گفت: همه موظف هستیم کارآمدی نظام مقدس اسلامی را در همه عرصه‌ها احصاء و تبیین کنیم؛ همانطور که در منطقه به‌عنوان سردمدار جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی ایستادیم و امت اسلامی و حتی غیر اسلامی را ساماندهی کردیم، در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی نیز همان کاری را بکنیم که حاج قاسم سلیمانی در سوریه انجام داد. 

وی در ادامه فرهنگ دفاع مقدس را از داشته‌‌های معنوی و تمام‌نشدنی کشور دانست و بیان داشت: در کشورهای دیگر با ساخت فیلم، سریال و آثار هنری نداشته‌های خود را به داشته تبدیل و تاریخ‌سازی می‌کنند. ما باید از دفاع مقدس که تاریخ درخشان کشورمان است، به‌نحواحسن استفاده کنیم و این تاریخ درخشان را به نسل آینده منتقل کنیم.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه اوج وحدت ملت ایران در عملیات بیت‌المقدس نمایان شد، تصریح کرد: امروز نیز مثل دوران دفاع مقدس وحدت مردم مهم است؛ چراکه دشمن اتحاد و انسجام مردم ایران را نشانه گرفته و به‌دنبال خدشه‌دار کردن این اتحاد است.

وی در پایان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر و نقشه پیشرفت و عبور از موانع را در شعار سال به‌وضوح مشخص کرده‌اند، گفت: ما باید برای تحقق شعار امسال تلاش کنیم؛ چراکه اگر شعار سال تحقق پیدا کند، نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار