پیام تسلیت استاندار قم به مناسبت درگذشت پدر سردار شهید «جواد عابدی»

استاندار قم در پیامی، درگذشت پدر سردار شهید جواد عابدی و برادرش شهید علی عابدی از شهدای دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۹۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ - 22May 2023

پیام تسلیت استاندار قم به مناسبت درگذشت پدر سردار شهید «جواد عابدی»

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «سید محمد تقی شاهچراغی» استاندار قم در پیامی، درگذشت پدر سردار شهید جواد عابدی از فرماندهان لشکر امام علی ابن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس و برادرش علی عابدی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده‌است: خبر درگذشت شادروان حاج ابوالقاسم عابدی پدر بزرگوار دو شهید والا مقام سردار جواد و علی عابدی و سه رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس، موجب تأسف و تأثر گردید.

انسان فداکاری که عمر پر برکت خود را در راه عشق و ارادت به دین و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سپری کرد و در این راه از عزیزترین سرمایه‌های خود گذشت تا نام و یاد جاودانش به عنوان اسوه و الگوی صبر و فداکاری برای همیشه در صفحه زرین سراسر حماسه و سرافرازی مردمان این سرزمین بدرخشد.

اینجانب ضمن ادای احترام به خانواده‌های معزز شهداء، ضایعه درگذشت این پدر ایثارگر را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و با آرزوی علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم، امیدوارم خداوند متعال روح پاک ایشان را با حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و شهیدان گرانقدرش محشور نماید و به بازماندگان محترم اجر و پاداش صابرین را عطا فرماید.

حاج «ابوالقاسم عابدی» پدر شهیدان «سردار جواد و علی عابدی» روز گذشته ۳۱ اردیبهشت ماه در سن ۸۵ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد و عصر امروز پس از تشییع باشکوه، در جوار مزار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

سردار شهید جواد عابدی فرمانده تیپ۲ لشکر ۱۷ امام علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) در سال ۱۳۴۰ در قم به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵، منطقه شلمچه به شهادت رسید.

شهید علی عابدی نیز در تاریخ ۱ تیرماه ۱۳۴۴ در قم دیده به جهان گشود. او در سن ۲۲ سالگی در تاریخ هفتم تیرماه سال ۱۳۶۶ بر اثر اصابت ترکش در شلمچه به مقام شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار