فرمانده سپاه قم:

مجاهدت‌های شهیدان «عابدی» هیچگاه از ذهن مردم محو نخواهد شد

سردار «موحد» در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت پدر سردار شهید «جواد عابدی» گفت: مجاهدت‌های این سردار شهید در دوران دفاع‌مقدس به همراه برادر شهیدش علی عابدی، هیچ وقت از خاطره مردم قدرشناس استان قم پاک نخواهد شد.
کد خبر: ۵۹۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵ - 22May 2023

مجاهدت‌های شهیدان «عابدی» هیچگاه از ذهن مردم محو نخواهد شد

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در پیامی، درگذشت پدر سردار شهید جواد عابدی و شهید علی عابدی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت سردار موحد آمده است:

تقدیم دو شهید و حضور سه فرزند دیگر این پدر انقلابی و مومن در جبهه‌های حق علیه باطل و نائل شدن به درجه جانبازی، حکایت از اوج صبر، از خودگذشتگی، ولایت مداری و انقلابی‌گری این پدر بزرگوار و همچنین خانواده گرامی شهیدان عابدی دارد.

حاج ابوالقاسم عابدی به همراه خانواده، فرزندان و دوستان انقلابی خود در دوران قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب، در رساندن پیام، سخنان و اعلامیه‌های امام راحل به دست مردم نقش بی بدیلی داشت.

همچنین مجاهدت‌های سردار شهید جواد عابدی فرمانده عملیاتِ لشکر۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب علیه‌السلام در دوران دفاع‌مقدس به همراه برادر شهیدش علی عابدی هیچ وقت از خاطره مردم قدرشناس استان قم پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در پیام تسلیتی به همین مناسبت عنوان کرد: نقش تربیتی والدینی همچون پدر شهیدان عابدی در پرورش فرزندانی چنین تاثیرگذار در جامعه که از جان خویش در راه اسلام گذشتند، به هیچوجه قابل انکار نیست و از این روست که خانواده‌های بزرگوار شهدا، چشم و چراغ حرکت ملت در مسیر سرافرازی هستند.

حاج «ابوالقاسم عابدی» پدر شهیدان «جواد و علی عابدی» روز گذشته ۳۱ اردیبهشت ماه در سن ۸۵ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد و عصر امروز پس از تشییع باشکوه، در جوار مزار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

سردار شهید جواد عابدی فرمانده تیپ۲ لشکر ۱۷ امام علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) در سال ۱۳۴۰ در قم به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵، منطقه شلمچه به شهادت رسید.

شهید علی عابدی نیز در تاریخ اول تیرماه ۱۳۴۴ در قم دیده به جهان گشود. او در سن ۲۲ سالگی در تاریخ هفتم تیرماه سال ۱۳۶۶ بر اثر اصابت ترکش در شلمچه به مقام شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار