فتح خرمشهر؛ فتح خون/ در آستانه سوم خرداد صورت گرفت؛

تجلیل از همسران شهدا در خوزستان

در آستانه سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر دوره آموزشی قرآن کریم به همت امور بانوان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در اهواز برگزار شد و در حاشیه این مراسم از همسران شهدا نیز تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
کد خبر: ۵۹۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ - 23May 2023

تجلیل از همسران شهدا در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، در آستانه سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر دوره آموزشی قرآن کریم به همت امور بانوان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان امروز در اهواز برگزار شد و در حاشیه این مراسم از همسران شهدا نیز تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

«حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در آیین تجلیل از همسران شهدا اظهار داشت: نقش مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا نیست، زیرا به عنوان یک الگوی بسیار مناسب برای ما هستند.

وی افزود: این افراد به این مرحله از معرفت و بصیرت رسیده بودند که مانعی بر سر راه شهدا نباشند و با صبر و فداکاری خود شهدا را در رسیدن به آرمان‌های انقلابی یاری داده‌اند.

نورانی گفت: این چنین افراد شایسته‌ای به عنوان یک الگوی بسیار مناسب برای ما هستند که به همین منظور نیاز است اقدامات مناسبی برای معرفی شهدا و خانواده‌های آن‌ها، ترویج فرهنگ عظیم و مناسب شهادت را مبنای کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار