فتح خرمشهر؛ فتح خون/نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

زنده نگه داشتن یاد شهدا یکی از راه‌های تقرب خداوند متعال است

حجت الاسلام «قریشی» گفت: یاد و نام شهدا را گرامی داشتن و از اهداف آنها پیروی کردن وظیفه ما و مهمترین راه تقرب خداوند متعال است.
کد خبر: ۵۹۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ - 23May 2023

زنده نگه داشتن یاد شهدا یکی از راه های تقرب خداوند متعال استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، مراسم اولین یادواره شهدای روحانی عملیات فتح خرمشهر امروز با حضور جمعی از مسئولین، طلاب و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در این مراسم اظهار داشت: یاد و نام شهدا را گرامی داشتن و از اهداف آنها پیروی کردن وظیفه ما و مهمترین راه تقرب خداوند متعال است.

وی گفت: اهل بیت(ع) نیز به شهدا توجهی خاصی داشتند و برگزاری چنین محافلی در حقیقت تبعیت از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

امام جمعه ارومیه افزود: بنابراین مقام و جایگاه شهدا بسیار والا و ارزشمند است و هرکس معرفت درک این مقام را داشته باشد از خداوند متعال طلب شهادت می کند.

حجت الاسلام «محمدی» نیز در این مراسم با بیان این جمله از امام(ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت: حضرت امام(ره) نصرت الهی را با این جمله تجلی بخشیدند و رزمندگان اسلام در این عملیات مظهر قدرت الهی شدند.

وی افزود: امروز اگر قدرت انقلاب اسلامی ایران را در دنیا می بینید و مشاهده می کنید که نیروی دریایی ارتش کشورمان با اقتدار دور دونیا را طی می کند و همگان را در بهت فرو می برد حماسه ای که رزمندگان در عملیات بیت المقدس آفریدند مظهر آن است.

این مراسم با روایتگری سردار «نوعی اقدم» یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و مداحی ادامه یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها