فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه امام رضا (ع):

اقتدار امنیتی ایران، حاصل اتحاد و همدلی است

سردار «غیاثی» گفت: امروز اگر اقتدار امنیتی در کشور ما ارتقا یافته است، این دستاورد عظیم در سایه هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا و همدلی و وحدت آحاد مردم ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۹۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ - 23May 2023

اقتدار امنیتی ایران، حاصل اتحاد و همدلی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان تایباد که امروز به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از از عوامل موفقیت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اتحاد و همدلی بود، اظهار داشت: امروز هم اگر اقتدار امنیتی در کشور ما ارتقا یافته است در سایه هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا و همدلی و وحدت همه اقشار و اقوام کشورمان است.

وی با بیان خاطراتی از عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس افزود: رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس با پیروزی بر دشمن، دل امام خمینی (ره) را شاد کردند، این پیروزی در سایه توکل به پروردگار عالم و با ایستادگی و مقاومت و همچنین استفاده از ظرفیت‌های داخلی به دست آمد.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام با تأکید بر اینکه ما امروز با عنایت خداوند متعال و رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای از اقتدار لازم برخوردار هستیم، تصریح کرد: بین اقتدار و اقتدار امنیتی فرق است، ما با وجود دشمنی‌های دشمنان، اقتدار امنیتی را با توکل به خدا و ظرفیت‌های درونی خود به دست آورده‌ایم.

سردار غیاثی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی، اقتدار باثباتی است و باید همه بدانیم که این امنیت خود به خود به دست نیامده است و باید قدر آن را دانست، یادآورشد: امروز عده‌ای تلاش می‌کنند تا به امنیت ما صدمه بزنند، اما وحدت و همدلی مردم نگذاشته تا هدف دشمن محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار