فتح خرمشهر؛ فتح خون/ رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:

تبعیت از فرامین رهبری مهمترین رمز موفقیت نیروهای مسلح کشور است

حجت الاسلام «صالحی نسب» گفت: تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مهمترین رمز موفقیت نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۵۹۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ - 23May 2023

تبعیت از فرامین رهبری مهمترین رمز موفقیت نیروهای مسلح کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام «صالحی نسب» رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری  امروز (سه شنبه) در مراسم شانزدهمین کنگره ملی فاتحان خرمشهر و همایش تجلیل و تکریم همسران شهدا، با حضور ۲۲۰ تن از همسران شهدای دفاع مقدس در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد اظهار داشت: آنچه باعث شد فتح خرمشهر رقم بخورد روحیه جهادی، عزم راسخ، توکل به خدا و نگاه به آرمان های والای انقلاب بود.

وی تصریح کرد: امروز نیز اگر می خواهیم در عرصه های مختلف صاحب پیروزی و موفقیت شویم بایستی به این عوامل توجه داشته باشیم.

این مسئول گفت: در آیات و روایات نیز آماده است  بعد از انبیا و علما هیچ کس به اندازه شهدا نزد خداوند متعال اجر و منزلت ندارد، لذا شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می گیرند.

حجت الاسلام صالحی نسب افزود: مهمترین دلیل محبوبیت و عزیز بودن شهدا نزد خداوند متعال نیز چند شاخصه می باشد که از جمله آنها وحدت آفرین بودن امنیت آفرین بودن ، معنویت آفرین و عزت آفرین بودن شهدا است.

وی با اشاره به راه های رسیدن به تمدن نوین اسلامی بیان داشت: اولین مرحله آمادگی و خودسازی است و مراحل بعدی دشمن شناسی، مقام سازی اراده ها و تقویت روحیه و امیدآفرینی هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبعیت از فرامین رهبری را مهمترین رمز موفقیت نیروهای مسلح دانست.

امیر سرتیپ «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا نیز در این مراسم عملیات بیت المقدس را بی نظیرترین عملیات عنوان کرد و گفت: رزمندگان اسلام در این عملیات توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ قدرت های نظامی دنیا کشیدند.

وی تصریح کرد: از این رو این اقتدارو امنیت امروز کشور مرهون از جان گذشتگی و ایثار شهدا و خانواده های آنان است.

تجلیل از همسران شهدا پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار