فتح خرمشهر؛ فتح خون/ به مناسبت سالروز سوم خرداد صورت گرفت؛

برپایی نمایشگاه عکس «ما متحدیم» در سرپل ذهاب

به مناسبت گرامیداشت سالروز سوم خرداد نمایشگاه عکس «ما متحدیم» امروز در جوار بقعه احمد بن اسحاق قمی (ع) در شهرستان سرپل ذهاب برپا شد.
کد خبر: ۵۹۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ - 23May 2023

برپایی نمایشگاه عکس «ما متحدیم» در سرپل ذهاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، «آذر آزادی» مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات بیت المقدس اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سالروز سوم خرداد نمایشگاه عکس «ما متحدیم» با موضوع شهدای عملیات بیت المقدس با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و کانون عکاسان شهرستان سرپل ذهاب در محل بقعه مبارک احمد بن اسحاق قمی (ع) برگزار شده است.

آزادی گفت: این نمایشگاه ۱۰۰ قطعه عکس و نقاشی و کتاب با موضوع آزاد سازی شهر خرمشهر، با هدف آشنایی اقشار مختلف مردم با رشادت‌ها و ایثارگری‌های مدافعان خرمشهر و پیروزی رزمندگان اسلام در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده است.

وی متذکر شد: علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از امروز به مدت یک هفته در محل برپایی واقع در حرم احمدابن اسحاق (ره) شهرستان سرپل ذهاب مراجعه و بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها