نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

خدمتگزاری ائمه افتخار دنیا و آخرت است

آیت‌الله «علما» گفت: خدمتگزاری ائمه افتخار دنیا و آخرت است و جهان خلقت به خاطر حضرات معصومین (علیهم‌السلام) است، وقتی سالیانه ده‌ها میلیون زائر برای لحظه‌ای معطل نمی‌شوند این از رأفت و کرامت حضرت امام رضا (ع) است.
کد خبر: ۵۹۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 23May 2023

خدمتگزاری ائمه به عنوان افتخار دنیا و آخرت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار خادمان امام رضا (ع) اظهار داشت: خدمتگزاری ائمه افتخار دنیا و آخرت است و جهان خلقت به خاطر حضرات معصومین (علیهم‌السلام) است، وقتی سالیانه ده‌ها میلیون زائر برای لحظه‌ای معطل نمی‌شوند این از رأفت و کرامت حضرت امام رضا (ع) است.

وی افزود: پرچمی که از آستان حضرت به استان آمده با پارچه‌های معمولی فرقی ندارد فقط ارزش و عظمت این پرچم به واسطه اضافه شدن به امام رضا (ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: ایران و جهان متعلق به حضرت امام رضا (ع) است امیدوارم همه ما در خدمت امام رئوف باشیم.

آیت‌الله علما گفت: حرکت پرچم باعث خیرات و رحمت در سراسر کشور است و این منبعث از معنویت عظیم حضرت امام رضا (ع) است. حرکت نمادین پرچم امام رضا (ع) در سراسر کشور پیام آور رأفت و برکت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار