فتح خرمشهر؛ فتح خون/ به‌مناسبت فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر؛

بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی رایگان شد

همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و به‌منظور پاسداشت این حماسه ملی، بازدید از از تالارهای هفت‌گانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی رایگان شد.
کد خبر: ۵۹۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ - 23May 2023

بازدید رایگان از موزه ملی انقلاب به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و به‌منظور پاسداشت این حماسه ملی، بازدید از از تالارهای هفت‌گانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی رایگان شد.

مجموعه تالار‌های هفت‌گانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی در روز‌های شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روز‌های جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

همچنین مراکزی که درخواست بازدید گروهی از مجموعه را دارند، لازم است برای رزرو و ثبت درخواست خود به سایت موزه با نشانی www.iranrhdm.ir مراجعه کرد و یا با شماره تفلن ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی ۹۱۰ تماس بگیرند.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران است که در کنار مجموعه‌هایی مانند باغ کتاب تهران، کتابخانه ملی ایران، فرهنگستان‌های جمهوری اسلامی، باغ هنر و مصلای تهران، به‌عنوان قطب فرهنگی شهر تهران در اراضی عباس‌آباد (تهران) احداث شده است.

این موزه با زیربنای ۲۰۵ هزار متر مربع، یکی از بزرگترین باغ‌موزه‌های کشور است که از بخش‌های مختلفی مانند تالار‌های هفت‌گانه، باغ راه، دریاچه مصنوعی، آبنمایش، سالن‌های آمفی‌تئاتر و سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تشکیل شده است و با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال، سعی در انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار