‌در سیستان و بلوچستان صورت پذیرفت:

تجلیل از دختران شهدا، ایثارگران و بانوان اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان

به مناسبت دهه کرامت تجلیل از دختران شهدا، ایثارگران و بانوان اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان انجام شد.
کد خبر: ۵۹۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ - 23May 2023

تجلیل از دختران شهدا، ایثارگران و بانوان اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت دهه کرامت و روز دختر در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین «عبدالحسین سجادی»، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان (امام جمعه موقت زاهدان)، از دختران شهدا، ایثارگران و بانوان اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام سجادی در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر از این بانوی بزرگ اسلام به عنوان برترین الگوی دختران نام برد و اظهار داشت: دختران امروز ایران زمین با الگو گیری از سیره، روش، حجاب و عفاف آن حضرت می توانند دشمنان را در رسیدن به اهداف سومشان ما امید کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه دشمن توطئه و هدف جدید خود را برای نابودی عفت و حجاب دختران بکار گرفته است، بصیرت و آگاهی دختران در راستای حفظ عفاف و حجاب پرتاب خنجری به سوی دشمن و ناامیدی آن دانست.

‌این مسئول تصریح کرد: همانگونه که بانوان در طول این سالها در پیروزی و حفظ دستاوردهای انقلاب نقش بسزایی داشته اند، دختران ایران زمین ما با رعایت حجاب و عفاف خود و گام برداشتن در مسیر اهل بیت با پیروزی در برابر دشمن گام برخواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار