به مناسبت هفته بسیج؛

نمایشگاه دستاوردهای بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی در مازندران برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی در صحن امام‌زاده یحیی ساری برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ - 22November 2015

نمایشگاه دستاوردهای بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی در مازندران برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از ساری، به مناسبت هفته بسیج مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولین استان در صحن امامزاده یحیی ساری برگزار شد.

ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به تاثیرگذاری نمایشگاههای اینچنینی در اقتصاد خرد منطقهای و محلی، اظهار کرد: این اقدامات در خانوادهها و روستاها شکل گرفته و تا حدودی مشکل اشتغال در استان را رفع میکند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین راههای برونرفت از مشکلات اقتصادی، فعالیتی است که بسیج در حوزه اقتصاد خرد دارد، افزود: این اقدامات براساس سیاستهای اقتصاد مقاومتی اجرا میشود و بانکها، بهزیستی، بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی و ... در این حوزه فعالیت دارند و تلاش ما هم برای تقویت فعالیت این دستگاهها در حوزه اشتغالزایی و دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی است.

همچنین سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در این مراسم با اشاره به اقدامات بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی، افزود: این فعالیتها در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و دغدغه ایشان در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

در ادامه احمد حسینزادگان فرماندار ساری نیز اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی از منویات مهم مقام معظم رهبری است و همه باید تلاش کنیم تا دغدغه ایشان در این حوزه رفع شود.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی در این نمایشگاه در معرض دید علاقهمندان قرار گرفته است، گفت: همه تلاش ما باید در مسیر اجرایی شدن بندهای اقتصاد مقاومتی باشد که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد.

یادآور می شود این نمایشگاه از امروز تا ششم آذرماه در 45 غرفه از ساعت 9 صبح تا 21 دائر است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار