فتح خرمشهر؛ فتح خون/ بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت سوم خرداد؛

حماسه سوم خرداد، الگویی روشن برای نسل‌های آینده در دفاع از ایران عزیز است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت حماسه سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۹۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ - 23May 2023

حماسه سوم خرداد، الگویی روشن برای نسل های آینده در دفاع از استقلال میهن عزیز است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

خرمشهر، قرارگاه عاشقی و یادمان تاریخی ملتی است که هم در مقاومت و پاسداری از ارزش‌های این دیار پرگهر و هم عمل به فرامین رهبری الهی امام(ره)، اوج پایمردی و ایثار را به نمایش گذاشتند.

فرزندان غیور امت اسلامی در قامت ارتش و سپاه و بسیج چون ید واحده با ایثار و فداکاری و در پرتو عنایات الهی، فتحی بزرگ را رقم زدند و حماسه ای جاوید آفریدند و مقتدرانه نشان دادند هرگز اجازه نخواهند داد عزت و استقلال مردم ایران خدشه دار شود.

لذا حماسه سوم خرداد، نماد پیوستگی و وحدت رزمندگان اسلام در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی ایران اسلامی و الگویی روشن برای همه نسل های آینده در دفاع از استقلال و حریم میهن عزیز است.

اکنون که بیش از چهار دهه از آن حماسه تاریخ‌ساز می‌گذرد، حضور مقتدرانه کشور و انقلاب اسلامی ایران در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی و تغییر موازنه سیاسی- نظامی در نظم نوین جهانی به سود جمهوری اسلامی ایران از برکات عظیم این فتحِ الهی بوده و آن پیروزی گوارا رمز ادامه و عمق‌بخشی حیات طیبه و ثبات امنیتی جمهوری اسلامی ایران است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی، با تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی به رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا(مد ظله العالی) و امت بزرگ ایران و شکرگزاری به درگاه الهی برای این حماسه بزرگ، یاد شهدای والامقام عرصه دفاع از کشور را گرامی داشته و از ایثارگران و رزمندگان این حماسه بزرگ تجلیل می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار