مسئول اطلاعات قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در شمالغرب کشور:

پیشرفت و ترقی کشور حاصل تلاش و مجاهدت‌ رزمندگان و شهدا است

«اسفندیاری» با بیان اینکه خون شهدای زنان و در راس آنان شهیده فاطمه اسدی باعث شده که نظام اسلامی همواره در اوج اقتدار و سربلندی بماند، گفت: پیشرفت و ترقی حاصله کنونی حاصل تلاش و مجاهدت‌های تک‌تک رزمندگان و شهدای والامقام بوده که با تقدیم جان خود، آسایش و امنیت را برایمان به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۵۹۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱ - 24May 2023

پیشرفت و ترقی کشور حاصل تلاش و مجاهدت‌ رزمندگان و شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل اسفندیاری» مسئول اطلاعات قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در شمالغرب کشور در یادواره شهیده «فاطمه اسدی» نخستین زن شهیده تفحص شده کشور که در مسجد حاجی فیضه نایسر سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: 513 شهید زن را تقدیم انقلاب کرده و زنان این دیار دوشادوش مردان ایرانی در پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند اسلامی، نقش‌آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه خون شهدای زنان و در راس آنان شهیده فاطمه اسدی باعث شده است که نظام اسلامی همواره در اوج اقتدار و سربلندی بماند، گفت: پیشرفت و ترقی حاصله کنونی حاصل تلاش و مجاهدت‌های تک‌تک رزمندگان و شهدای والامقام بوده که با تقدیم جان خود، آسایش و امنیت را برایمان به ارمغان آوردند.

اسفندیاری با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین فتنه‌ها علیه کشورمان در جریانات سال گذشته اجرا شد، تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات، مردم انقلابی پای آرمان‌هایشان ایستاندند و با روشن‌بینی توطئه‌های دشمنان را خنثی و صف‌شان را از آشوبگران جدا کردند.

در این مراسم، «کشور محمودی» دختر شهیده فاطمه اسدی نیز با قدردانی از متولیان و دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم گفت: ذره ذره خاک ایران و کردستان پر افتخار، رنگین و معطر از خون شهدایی است که مظلومانه جان دادند تا ایران دست نا اهلان و نامحرمان نیفتد. مادرم تلنگری برای دشمنان بود که با حیله و نیرنگ نمی‌توانند، روح شجاعت و دلیری را از فرزندان این مرز و بوم بگیرند. این راه پرافتخار همواره ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار