فتح خرمشهر؛ فتح خون/ در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خوزستان مطرح شد؛

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: آزادسازی خرمشهر آغاز اقتدار یک نظام نوین بود/ فتح خرمشهر؛ الگویی الهام‌بخش برای مقاومت بود

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: آزادسازی خرمشهر تنها فتح یک شهر نبود، بلکه آغاز اقتدار نظام نوینی بود که به دنیا ثابت کرد اگر ایمان و اراده خداوند بر یک ملت و کشور حاکم شود، همه معادلات تغییر می‌کند.
کد خبر: ۵۹۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷ - 24May 2023

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: آزادسازی خرمشهر آغاز اقتدار یک نظام نوین بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، امروز (چهارشنبه) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خوزستان که همزمان با فتح خرمشهر در صحن مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: اگر تاریخ را مرور کنید به وضوح خواهید دید که بارها کشورمان در مواجه با تنها یک کشور از دنیا، بسیاری از خاک خود را از دست داد.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد افزود: افتخار بزرگی که در دوران دفاع مقدس نصیب ملت و کشور ما شد این بود که نه در مقابله با یک کشور بلکه در مبارزه‌ای نابرابر با استکبار جهانی و ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادیم و یک وجب از خاک مان را از دست ندادیم.

وی گفت: آزاد سازی خرمشهر تنها فتح یک شهر نبود بلکه آغاز اقتدار یک نظام نوین بود که به دنیا ثابت کند اگر ایمان و اراده خداوند بر یک ملت و کشور حاکم شود همه معادلات تغییر می‌کند.

امام جمعه اهواز یادآور شد: تجربه فتح خرمشهر را امروز در جبهه مقاومت می‌بینیم. فتحی که با مدیریت امامین انقلاب به‌دست آمد. پیروزی بزرگی که با مقاومت مردم خرمشهر، خوزستان و ایران عزیز به دست آمد و همین مقاومت بود که بنیان جبهه مقاومت را در دنیا رسمیت و استحکام بخشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار