فتح خرمشهر؛ فتح خون/ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

انقلاب ما برگرفته از مکتب اسلام و حماسه عاشورا است

آیت‌الله «حسینی» با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از مکتب اسلام و حماسه عاشورا است، گفت: ملت ما برای اسلام قیام کرده و تا زمانی که آرمان‌های ما الهی و اسلامی است پیروزی از آن این ملت است.
کد خبر: ۵۹۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ - 24May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این استان به مناسبت سوم خرداد، اظهار داشت: اگر ملتی به یاری دین خود شتافت در هر شرایطی خداوند آن ملت را یاری خواهد کرد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس همه دنیای استکبار علیه ما بود اما چون قیام ما و انقلاب امام خمینی (ره) الهی بود و اهداف و آرمان‌های امام تحقق احکام خدا و قرآن بود خداوند ما را یاری کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان توطئه‌های زیادی انجام دادند اما نتوانستند انقلاب را شکست دهند و متوقف کنند.

حسینی بیان کرد: بعد از فشارها و تهدیدهای بسیار، دشمنان جنگ هشت‌ساله‌ای بر کشور ما تحمیل کردند و خواستند عزت و استقلال این ملت را از بین ببرند و تنها چیزی که به ما عظمت و قدرت داد این بود که ما به یاری دین خدا آمده بودیم و خداوند ما را یاری کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از مکتب اسلام و حماسه عاشورا است، ابراز کرد: ملت ما برای اسلام قیام کرده و تا زمانی که آرمان‌های ما الهی و اسلامی است پیروزی از آن این ملت است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دشمن تلاش‌های بسیاری برای سرنگونی انقلاب اسلامی انجام داد و در جنگ ترکیبی اخیر فکر می‌کرد با لشکر‌کشی و برنامه‌ریزی می‌تواند انقلاب را به زانو در بیاورد اما باز در میدان شکست خوردند.

حسینی تأکید کرد: ما از اسلام، راه شهیدان و ولایت فقیه عقب‌نشینی نخواهیم کرد و این راه را ادامه خواهیم داد و تا رسیدن به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) به پیش خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه تا در هم کوبیدن تمام جبهه استکبار مبارزه می‌کنیم و پیروزی از آن ملت ما است، گفت: همانطور که شکست‌های زیادی نصیب جبهه استکبار کردیم این راه و پیروزی ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها