فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

جنگ تحمیلی؛ الگوی مقاومت برای جهان اسلام شد

ملک شاهکوهی گفت: هیچکس فکر نمی‌کرد جنگ ایران الگو قرار گیرد و حشد الشعبی در عراق، حماس و جهاد اسلامی در فلسطین، فاطمیون در افغانستان، زینبیون در پاکستان شکل بگیرد و این‌ها نتیجه مقاومت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۹۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ - 24May 2023

جنگ تحمیلی؛ الگوی مقاومت برای جهان اسلام شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای گلستان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: در حالی که اصلاً کشور آمادگی رویارویی با دشمن را نداشت، عراق به ایران حمله کرد و کشور ما در یک جنگ نابرابری قرار گرفت.

وی افزود: امام به شرق و غرب تکیه نکرد و هیمنه آنها را در هم شکست و در نتیجه راه مقاومت و ایستادگی را انتخاب کرد و به همین وسیله در عملیات فتح‌المبین، بیت‌المقدس، طریق القدس و ثامن الائمه بود که بدون اتکا به خارجی ها توانست ایستادگی کند و در نتیجه خرمشهر را آزاد کند.

ملک شاهکوهی گفت: هیچکس فکر نمی کرد جنگ ایران الگو قرار گیرد و حشد الشعبی در عراق، حماس و جهاد اسلامی در فلسطین، فاطمیون در افغانستان، زینبیون در پاکستان شکل بگیرد و اینها نتیجه مقاومت ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: خرمشهر یک سرزمین وسیع بود و خیلی راحت نبود که این شهر آزاد شود و ما هزاران شهید دادیم توانستیم خرمشهر را فتح کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار