فتح خرمشهر، فتح خون/

استاندار کرمانشاه: نیرو‌های مسلح وظیفه‌شان را همراه با بصیرت الهی انجام می‌دهند

«صحرایی» گفت: نیروهای مسلح مادامی که وظیفه‌شان را همراه با بصیرت الهی انجام دهند در مسیر جهاد در راه خدا هستند.
کد خبر: ۵۹۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ - 24May 2023

نیروهای مسلح وظیفه شان را همراه با بصیرت الهی انجام می دهندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان برگزار شد، اظهار داشت: این پرچم پرافتخار ایران اسلامی به واسطه فداکاری‌های هزاران زن و مرد همچنان در دنیا با صلابت تمام در اهتزاز است.

استاندار کرمانشاه گفت: در ایران اسلامی، قدرت نظامی به بصیرت الهی و حرکت مجاهدانه در مسیر خدا مزین شده است.

وی اضافه کرد: در بسیاری موارد جسم‌ها و کالبدها در کارها شبیه یکدیگر هستند اما آنچه میان یک حرکت الهی و با دیگر حرکت‌ها تفاوت ایجاد می کند، هدف و محتوای آن است.

صحرایی افزود: در جهان بسیاری ها به امر نظامی گری مشغول هستند اما آنچه حرکت شما را مفتخر و مزین به جهاد فی سبیل اله می کند، آن نیت الهی شماست.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: نیروهای مسلح مادامی که وظیفه شان را همراه با بصیرت الهی انجام دهند در مسیر جهاد در راه خدا هستند.

وی تصریح کرد: ما راه جهاد و شهادت را با بصیرت انتخاب می کنیم و این یک تفاوت بی بدیل میان زندگی الهی و زندگی مادی است.

صحرایی با اشاره به اینکه امروز همه ایرانیان با افتخار یاد و خاطره حماسه بزرگ فتح خرمشهر را گرامی داشته اند، گفت: انقلاب اسلامی به تعبیر زیبا و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، خرمشهرها در پیش دارد و همه باید برای فتح خرمشهرهای بعدی خود را آماده کنیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: سرباز انقلاب هیچگاه خسته نمی‌شود و با قامتی استوار و اراده ای پولادین تا انتهای لشکر دشمن را هدف می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار