فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نزسا:

امروز نیازمند تبیین دستاوردهای دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان هستیم

سردار «عظیمی» گفت: امروز به تبیین دستاورد‌های ارزشمند معنوی دوران دفاع مقدس برای انتقال حماسه‌ها و واقعیات دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان جامعه نیاز داریم.
کد خبر: ۵۹۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 24May 2023

امروز به تبیین دستاوردهای دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان جامعه نیازمندیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ پاسدار «محمد نظر عظیمی» فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نیروی زمینی زمینی سپاه پاسداران به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، گردهمایی وابستگان مرکز پشتیبانی غرب نیروی زمینی سپاه امروز در قرارگاه نجف اشرف با حضور ۶۰۰ بازنشسته دوران دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: امروز به تبیین دستاوردهای ارزشمند معنوی دوران دفاع مقدس برای انتقال حماسه ها و واقعیات دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان جامعه نیاز داریم.

سردار عظیمی افزود: جوانان آن دوران که با شناخت از ایران اسلامی پاسداری و محافظت کردند و شهید شدند، موجبات سرافرازی و سربلندی کشور را فراهم ساختند که امروز ما وظیفه داریم با ادامه مسیر جوان های پرشور و بصیر آن دوران از آرمان های انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی و دشمنان کشور پاسداری کنیم.

استان کرمانشاه با ۳۷۱ کیلیومتر مرز مشترک با عراق در هشت سال دفاع مقدس، شهرهای آن مستقیما درگیر جنگ بود و در این راستا ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۲۱ هزار جانباز و هزار و ۸۰۰ آزاده تقدیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار