فتح خرمشهر؛ فتح خون/ استاندار گلستان‌:

سوم خرداد، روزی الهام بخش است

زنگانه گفت: سوم خرداد، روزی الهام بخش است و ما را به مسیر درست رهمنون می کند.
کد خبر: ۵۹۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶ - 24May 2023

با توکل بر خدا و توسل به ائمه و تحت فرمان ولایت یقیناً پیروزی با ماست

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، «علی محمد زنگانه» استاندار استان گلستان امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در ستاد سپاه نینوا به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با حضور فرمانده سپاه نیوا استان، دادستان مرکز استان و اعضای شورای تامین استان، ضمن تبریک این روز افتخار آفرین، اظهار داشت: سوم خرداد، روزی الهام بخش است و ما را به مسیر درست رهمنون می کند.

استاندار گلستان با اشاره به حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: با توکل بر خدا و توسل به ائمه و حرکت تحت فرمان ولایت یقیناً نصرت و پیروزی با ماست.

وی افزود: به فرمایش امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد و یقیناً اگر در بدترین شرایط و سخت ترین اوقات برای خدا گام برداریم، یقین داتشته باشید که نصرت و پیروزی از آن شما خواهد بود.

استاندار گلستان گفت: شاید گاهی تصور کنید که دشمن در اوج و ما در ضعف هستیم اما با توکل بر خدا، توسل به ائمه و حرکت پشت سر ولایت پیروز خواهیم شد.

زنگانه تاکید کرد: در هنگامه پیروزی و نصرت باید توجه داشته باشیم که دچار غرور نشویم.

وی ادامه داد: امروز که ما با جنگ هیبریدی مواجه هستیم همه در قرارگاه فرهنگی هستیم، الان هم مانند زمان دوران دفاع مقدس است، باید مانند آن زمان در این زمان نیز تحت فرمان امام امت یعنی مقام معظم رهبری باشیم، نائب امام زمانی که به دور از هوای نفس در راه محافظت از دین و قرآن مسیر را به ما نشان می دهد.

زنگانه ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات نیروهای مسلح، سپاه و بسیج افزود: صمیمانه از اقدامات شما در ماه های اخیر تشکر می کنم که با درایت و حضور ارزشمند خود توطئه های دشمنان را خنثی کردید.

این مسئول با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای مدظله العالی یادآور شد: یادمان باشد هزینه ‌مقاومت و ایستادگی یقیناً از هزینه تسلیم کمتر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها