فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

حضور بیش از هزار رزمنده گیلانی در عملیات بیت‌المقدس مایه افتخار است

حجت‌الاسلام «محمدی» گفت: یکی از افتخارات نظام اسلامی وجود بیش از هزار رزمنده جان برکف، بابصیرت، شجاع و مدافع ولایت گیلانی است که در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند.
کد خبر: ۵۹۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ - 24May 2023

حضور بیش از هزار رزمنده گیلانی در عملیات بیت‌المقدس مایه اقتدار شدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین «احسان‌الله محمدی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی گیلان در سالروز فتح خرمشهر ضمن گرامیداشت دهه کرامت به نقش گیلانیان در فتح خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از افتخارات نظام اسلامی وجود بیش از هزار رزمنده جان برکف، بابصیرت، شجاع و مدافع ولایت گیلانی است که در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند.

وی با اشاره به فرماندهان شهید گیلانی عملیات بیت المقدس همچون داود حق‌وردیان، غلامرضا دانا، علیرضا ناصحی و امیر حسنعلی زاد رفیع تصریح کرد: گیلان با تقدیم ۲۶۰ شهید و ۷۰ جانباز در عملیات بیت‌المقدس سهم به سزایی در اقتدار کشور دارد.

محمدی با بیان اینکه ما مدیون خون ۶ هزار شهید عملیات بیت‌المقدس هستیم گفت: ایمان و توکل به خدا، مقاومت و از خودگذشتگی ۳ عامل مهم پیروزی خرمشهر است چراکه هدف دشمنان اسلام در واقعه خونین شهر زمین زدن پرچم اسلام بود، اما با اراده خدا و پایمردی رزمندگان این پرچم برافراشته ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها