فتح خون؛ فتح خرمشهر/ مشاور رییس سازمان بسیج کشور:

همه در برابر این کشور مسئول هستیم

 سردار آبنوش گفت: برای هر وجب از خاک ایران اسلامی خون هزاران شهید و ایثار گر فدا شده است بنابراین همه به خون شهدا مدیونیم و در برابر این کشور مسئول هستیم.
کد خبر: ۵۹۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ - 24May 2023

اگر مخالف هم هستید شرافت داشته باشید / کفتار‌ها منتظر تکه تکه کردن ایران هستند سرتیپ پاسدار «سالار آبنوش» در حاشیه صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان البرز به مناسبت آزادسازی خرمشهر؛ ضمن تبریک به مناسبت سالروز حماسه خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، اظهار داشت: امروز دشمنان برنامه گسترده‌ای جهت نابودی و تجزیه کشور در دستور کار خود دارند و هر یک از مخالفان نظام اگر هنوز ذره‌ای غیرت، شرافت و وطن دوستی در وجودشان وجود دارند، نباید در این خیانت بزرگ و وطن فروشی عیان به بهانه مبارزه با جمهوری اسلامی شرکت کنند و مزد بگیر بیگانگان در ضربه زدن به ایران اسلامی شوند.

وی با بیان اینکه برای هر وجب از خاک ایران اسلامی خون هزاران شهید و ایثار گر فدا شده، تصریح کرد: همه به خون شهدا مدیونیم و در برابر این کشور مسئول هستیم.

سردار آبنوش با تاکید بر اینکه جنگ همچنان در سنگری دیگر ادامه دارد، افزود: امروز سنگر دشمن پنهان است و جنگ رسانه‌ای ذهن‌ها و افکار عمومی را هدف قرار داده است و به همین سبب آگاهی اذهان عمومی، بصیرت افزایی و روشنگری نقش مهمی در مبارزه با دشمن دارد.

مشاور رییس سازمان بسیج کشور با تاکید بر اینکه امروز نیز همانند دوران آزادسازی خرمشهر و دفاع مقدس به تفکر جهادی و روحیه بسیجی نیازمندیم، عنوان کرد: مدیر جهادی برای خدمت ساعت و زمان نمی‌شناسند و دل بسته ویلا و ماشین شاسی بلند نمی‌شود.

وی خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات را یک وظیفه بزرگ برای هر مسئول دانست و تاکید کرد: خدمت به مردم از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی است و هر مسئولی که به این مسأله بی توجه باشد را نمی‌توان یک فرد انقلابی نامید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار