فتح خرمشهر؛ فتح خون/

جانشین فرمانده کل سپاه: دشمنان در تقابل با ملت ایران همواره ناکام بوده‌اند

دریادار فدوی از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ به‌عنوان نقطه عطف تغییر هندسه جهانی یاد کرد و گفت: تقابل میان جبهه حق و باطل تا به امروز ادامه داشته و به فضل الهی، دشمنان ملت ایران همواره ناکام بوده‌اند.
کد خبر: ۵۹۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ - 24May 2023

سردار فدویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و مسئولین نیرو‌های مسلح با آرمان‌های امام خمینی (ره) با گرامیداشت سالروز حماسه سازی رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در چنین روزی مجاهدت‌های رزمندگان غیور سپاه اسلام با هدایت‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ثمر نشست و با عزم، ایمان راسخ و جانفشانی توانستند خرمشهر را از چنگ دشمن بعثی درآورند.

سردار فدوی با اشاره به رویارویی دنیای استکبار با ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله گفت: در جنگ میان جبهه حق و باطل، رزمندگان جبهه انقلاب اسلامی با خودباوری و ایمان به وعده‌های الهی توانستند دشمن متجاوز را ناکام کنند و این تقابل تا به امروز نیز ادامه داشته که به فضل الهی، دشمنان ملت ایران همواره سرخورده و ناکام بوده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه به اعتراف اخیر وزیر خزانه‌داری آمریکا مبنی بر اینکه تهدید و تحریم‌ها علیه ایران ناکارآمد بوده و جز شکست دستاوردی برای آنان نداشته اشاره و عنوان کرد: وعده تخلف‌ناپذیر الهی این است که اگر ما به وظایف خود به خوبی عمل کنیم، نتیجه را خداوند متعال رقم خواهد زد.

دریادار فدوی در پایان با اشاره به موضوع تغییر هندسه جهانی در بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) خاطرنشان کرد: پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲ نقطه شروع تغییر هندسه جهانی و پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ نقطه عطف این تغییر بود که این روند همچنان تداوم دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار