جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خبر داد؛

رونمایی انواع سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی در آینده نزدیک

امیر سرتیپ الهامی گفت: در آیندۀ نزدیک شاهد رونمایی از انواع سامانه‌سلاح‌های راداری، موشکی و پهپادی توسط پدافند هوایی ارتش خواهیم بود.
کد خبر: ۵۹۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 24May 2023

امیرسرتیپ الهامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در جمع فرماندهان مناطق و گروه‌های پدافندی این نیرو، با بیان اینکه سوم خرداد یادآور مقاومت، عزت و جان‌فشانی فرزندان این زمین است، اظهار داشت: سوم خرداد نماد وحدت نیرو‌های مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشورمان است.

امیر الهامی در ادامه گفت: پدافند هوایی با اقتدار و صلابت روزافزونی که در راستای دفاع از منافع ملی کشورمان نشان داده است یقیناً معادلات دشمن را در طرح ریزی و اجرای نقشه‌های شوم بر هم زده است.

جانشین فرمانده «نپاجا» با اشاره به این‌که در آیندۀ نزدیک شاهد رونمایی از انواع سامانه سلاح‌های راداری، موشکی و پهپادی توسط پدافند هوایی ارتش خواهیم بود، افزود: به همت و تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان فنی در علوم پدافندی، گام‌های مثبت و سازنده‌ای در زمینۀ ارتقای سامانه‌سلاح‌های بازدارنده برداشته شده است که توان دفاعی و قدرت بازدارندگی کشورمان را بیش از پیش تقویت می‌کند.

وی عنوان کرد: اعترافات تلخ کارشناسان نظامی بیگانه به قدرت پدافندی جمهوری اسلامی ایران ماحصل تلاش، پشتکار، اعتماد به نفس و تعهد فرزندان ایران‌زمین است که همین موضوع موجب سردرگمی دشمنان شده است.

سرتیپ الهامی با بیان اینکه ایرانی قوی و پیشرو در حوزه‌های مختلف علم و فناوری در حال شکل‌گیری است، تأکید کرد: تحریم‌های بیگانگان نتوانسته است از برجسته‌شدن قدرت کشورمان به‌ویژه در عرصۀ نظامی جلوگیری کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار