فتح خون، فتح خرمشهر/ بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت سوم خرداد؛

«فتح خرمشهر» الگوی مناسب برای خرمشهر‌های پیش روست

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت سوم خرداد چهل و یکمین سالروز بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۹۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ - 24May 2023

«فتح خرمشهر» الگوی مناسب برای خرمشهر‌های پیش روستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران به مناسبت سوم خرداد چهل و یکمین سالروز بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سوم خرداد یادآور حماسه مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر رژیم بعثی عراق در آزادسازی خرمشهر قهرمان است و این برگ زرین در کتاب عشق و مقاومت و حماسه انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.

حماسه «فتح خرمشهر» که حاصل مقاومت رزمندگان اسلام بود، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس ملت ایران محسوب می‌شود.

این پیروزی معجزه‌آسا و فتح الفتوح به عنوان یک افتخار ملی و مایه سربلندی و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی در تاریخ ثبت و جاودان شده است.

آنچه در عملیات بیت المقدس و حماسه فتح خرمشهر رقم خورد حاصل وحدت، انسجام و اتحاد بین نیرو‌های مسلح و مردم بود و باید این مناسبت فرخنده را به بهترین شیوه گرامی بداریم.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه فتح خرمشهر، یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس بویژه بیش از ۲۵۰ شهید مازندرانی این عملیات را گرامی داشته و اعلام می‌دارد خرمشهر نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران جاودانه خواهد ماند و برای خرمشهر‌هایی که در پیش داریم باید با الگوگیری از این حماسه گام برداریم تا شاهد تحقق وعده الهی در میادین جهاد تبیین، جهاد امیدافرینی و جهاد خدمت باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار