سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج:

جشن بزرگ بهترین «دختر دنیا» امروز در کرج برگزار می‌شود

«اشتری» از برگزاری جشن بزرگ بهترین دختر دنیا در کرج خبر داد و گفت: این جشن یکی از بزرگترین گردهمایی دخترانه در استان البرز است که همزمان با دهه کرامت در شهر کرج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ - 24May 2023

جشن بزرگ بهترین «دختر دنیا » امروز در کرج برگزار می شود «امیر اشتری» سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس از البرز با اشاره به برنامه ریزی گسترده جهت هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن دهه کرامت، اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف ما در برگزاری مجموعه جشن‌های دهه کرامت، تکریم دختران شهر کرج و معرفی و تبیین ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) برای آن‌ها به عنوان یک الگوی شایسته بوده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی جهت اجرای بیش از سی برنامه فرهنگی در دهه کرامت افزود: در این دهه برنامه هایی، چون جشن مهربانو، جشن فرشته‌ها و ... در مناطق مختلف شهر کرج برگزار شده و امروز چهارشنبه سوم خرداد ماه نیز همزمان دو جشن بزرگ در سطح شهر البرز با حضور گسترده شهروندان و به ویژه دختران کرجی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ «بهترین دختر دنیا» در مصلای امام خمینی (ره) کرج عنوان کرد: این برنامه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود و در حاشیه آن موکب‌ها و غرفه‌های ترویجی، هنری و فرهنگی همراه با پذیرایی برپا خواهند شد.

اشتری همچنین از برگزاری جشنواره «دخترا بابائین» خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشن که مختص دختران پرسنل شهرداری کرج است امروز از ساعت ۱۵ با حضور مسعود روشن‌پژوه در سالن شهدای شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار