فتح خرمشهر؛ فتح خون/

مراسم گرامیداشت سوم خرداد در ارومیه برگزار شد

مراسم گرامیداشت سوم خرداد امروز با حضور پرشور مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴ - 24May 2023

مراسم گرامیداشت سوم خرداد در ارومیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر امروز (چهارشنبه) با حضور پرشور مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد.

سردار «محمد تقی اوصانلو» فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) در این مراسم اظهار داشت: رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس بعد از 24 روز تلاش شبانه روزی توانستند خرمشهر را بعد از 575 روز به آغوش ملت ایران بازگردانند.

وی گفت: در دنیا جنگ های مختلفی به وجود آمده اما هیچ کدام از پیروزی ها، شیرینی عملیات بیت المقدس را نداشته است.

سردار اوصانلو افزود: دشمن فکر می کرد با سه روز عملیات می تواند خرمشهر را آزاد کند چون تصور می کرد با توجه به اینکه در ایران تازه انقلاب شده است نیروی مسلحی وجود ندارد؛ درحالی که ملت ایران با همان روحیه انقلابی و با همراهی نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادند

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا عملیات های شکست حصرآبادان، آزادسازی بستان و فتح المبین را زمینه ساز طرح ریزی عملیات بیت المقدس عنوان کرد و گفت: اما با سختی هایی که این عملیات داشت در نهایت با رمز «یا علی بن ابیطالب (ع)» انجام و بيش از پنج هزار و 500 كيلومتر از خاك ايران اسلامي توسط رزمندگان اسلام آزاد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار